Monday, February 25, 2013

UbAh

Pertanyaan yang sama menghujani daku 2 3 minggu ini.
Gaya macam kena buat kenyataan rasmi macam Presiden PERUBATAN..huhu
Itu tanda sahabat-sahabat yang saya kasihi concern dengan saya.. Cehhh bajet je.

Apa yang berlaku ini adalah kerana saya mahu menjadi muslim yang lebih baik dari saya yang dulu-dulu tu. ITU SAHAJA. Tidak ada agenda lain. Tidak ada sapa-sapa yang suruh. Ianya dari diri saya sendiri.

Waktu saya nak minta izin dengan ayah, ayah ada tanya, "Ada orang suruh ka?". Saya jawab, "Tak dak. Sendiri yang nak." Ayah kata, "Bagus la. Kelik Malaysia macam nanti?". Saya jawab, "InsyaAllah, ayah doakan ye".

Mak ngan Ayah selalu menyokong  saya tapi ada satu benda je yang ayah tak leh kompromi.. haha

Doakan saya istiqamah dan kuat.. Ameeen

family bahagia


No comments:

Post a Comment